ZAKOPANE: drugi dzień

Dzień drugi: Zakopanem
Na ten dzień zaplanowane zostały takie punkty jak: Morskie Oko, Jaskinia Niedźwiedzia, Park Tatrzański. Zdjęcia tutaj się pojawiające zostały wykonane na przełomie dnia drugiego i trzeciego, dnia trzeciego odwiedziłam również Wadowice, jednakże na to zostanie poświęcony osobny post z fotorelacją. :)



Kolejką zapakowaną po brzegi w drodze na Gubałówkę.


Droga w kierunku na Morskie Oko.



Groby na cmentarzu w Zakopanem






Ja ;)


Pogoda dopisała, jak widać :)




Morskie Oko


O, znowu ja ;)




I tu też ja :D


Może to nie jest słynna brytyjska budka, ale uznałam, że jak polską też ma to coś :P

I na koniec takie małe ostrzeżenie dla nieuważnych ;P





A w kolejnym, ostatnim już z tej serii, poście - Wadowice

Zobacz także fotorelację z poprzedniego dnia  - Kraków 










Komentarze